HTML

Éles váltás, avagy nagy malac a kisvárosban

A pesti srác a sors szeszélye miatt Pécsre kerül és ott igyekszik jól érezni magát & másokat. Mindennapos történések az egyetemi évek alatt, kisebb-nagyobb küzdelmek az orvosi diplomáért, öröm és bánat - ami belefér.

Friss topikok

  • Csokiapusztito: megnéztem a garancialevelet és a "tartozékokra" (akkumulátor és egyéb kiegészítők)csak 90 napos ga... (2011.10.26. 10:38) Lehet, hogy tanár leszek
  • Csokiapusztito: danászni = dalolászni - ezt is csak egy műveletlen ember kérdezheti..:-) A telefont meg kértem szü... (2011.06.19. 09:46) Szobára menés
  • Csokiapusztito: lehet, hogy igazad van és már egyre golyóbb alakot öltök.. (2011.06.19. 09:44) A kanalam
  • penkaur: fel a fejjel, túl leszel a vizsgaidőszakon! próbáld meg nem elhúzni, meg mindent megtenni amit tud... (2011.06.06. 20:53) Újra nyeregben
  • Csokiapusztito: már kisbetűs :-) (2011.04.03. 19:08) Tetemrehívás

Linkblog

Keltével dicsérd a napot

2010.11.30. 20:00 Csokiapusztito

 

 A vizsgák szörnyű réme immár nem csak a távoli tervekben kísért, mára kézzel fogható valósággá vált, főleg miután megkaptuk az indexeinket. Persze nem vittem el sehová, oda sem, ahol már aláírathatnám. Majd jövő héten.

Elkezdődött az adventi időszak ⇒ rorate és reggeli dicséret ajánlott minden földlakónak ⇒ nekem is jó lenne menni ⇒ reggel 6:00-kor kelés ⇒ álmosság ⇒ tök jó kilátások a számonkérések megfelelő szinten történő teljesítésére. De ha elmegyek, akkor sokkal jobban indul a napom és egyébként is akut kántorhiány van az első közösségben. Ez van.

Fél tizenkettőkor végeztem az első körrel, mert nem volt biofizika gyakorlat (ezért helyette majd péntek 10-kor kell bemutatnom a jegyzőkönyvemet, hogy vizsgára bocsátható legyek), teniszre meg nem volt túl sok kedvem menni, szóval uzsgyi a koleszba gombát tanulni. Találtam egy honlapot, ahol a főbb mérgezések le voltak írva - annak a segítségével készültem fel. Úgy mentem el vizsgázni, hogy úgy éreztem, hogy én vagyok a Jani.

A teremben körülbelül húsz ember ült, azok, akik aznap vizsgázni akartak. Szépen csordogált a vizsgázás, a hallgatók egymás után leültek a bácsi mellé, aki mutatott nekik néhány gombás képet a laptopján, feltett egy-két mérgezéses kérdést és elengedte őket egy-egy jelessel. Aztán hirtelen keményedett a dolog. Nem volt elég tudni, hogy mit látsz a képen, hanem tudnod kellett, hogy mit okoz, hogyan okozza (melyik erdőben nő, hány spórája van, milyen fa mellett van, hány centi hosszú, ki halt bele - név szerint). Na jó, a zárójelesek csak poénból vannak ott :-P de tényleg durva volt. Kezdtem félni, hogy mire sorra kerülök, mit fog tőlem kérdezni a Tanárúr. És ami még botrányosabb: kezdtem elfelejteni az anyagot! Minden felelő után nyugtáztam, hogy már ezt is, azt is csak a papírból tudnám megmondani. Utolsóként kerültem sorra. Végighallgattam a felelőket háromtól ötig. Végül megmagyaráztam egy fogalmat, helyesen megneveztem néhány gombát - a susulykát csak tippeltem, de az is bejött :-P - és kaptam egy jelest! :) Gondoltam is, hogy ha elmondanám az előttem levő tucatnyi lánynak (akik mind négyest kaptak), hogy én ötöst kaptam, akkor szétcincálnának..

Aztán irány a kémia zárthelyi. Nem ködösítek, nagyon rossz lett. Talán az egész nap fáradtsága miatt, talán az elmúlt időszak megfeszített tanulása miatt - nem tudom - teljesen leblokkoltam. Az első két feladatra írtam fél-fél oldalt, aztán rájöttem, hogy az teljesen hülyeség és újraírtam az egészet. Ráadásul (ezt Apa értékelni fogja :-D) a hipoklórossavat HClO3-nak gondoltam, úgyhogy a feladat egy része teljesen elúszott..

Most fáradt vagyok és nem túl lelkes, de túl vagyok ezen a napon és ez már nem semmi. :-) Innentől már csak keményebb napok jönnek, kevés kivételtől eltekintve.

Legyen mindenki szép és kövér! A lányoknak persze nem kötelező..:-)

D.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ganador.blog.hu/api/trackback/id/tr32484330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Qlcsi 2010.11.30. 22:00:54

mostantól mehetünk gombászni. csak nemtom, ki fogja megenni

penkaur 2010.12.01. 17:45:48

Én is mindig utolsónak maradtam, de rájöttem, hogy addigra annyira felidegesítem magamat, hogy jobb, ha minél előbb túlesek rajta.

Amúgy a reggeli dicséretnél még nem tartunk, és anya szreint az hosszútávon éri meg.

KissR 2010.12.05. 13:43:46

Az utolsót elmondtad de a többit nem.(hogy milyen lett :DD)Amúgy van valahol dátum mert ha úgy írok kommentet hogy nem tudom mikor írtad, akkor össze vissza írok mindenfélét. ... :D

KissR 2010.12.05. 13:52:50

@KissR: má semmi :DD megtaláltam ... :D
süti beállítások módosítása