HTML

Éles váltás, avagy nagy malac a kisvárosban

A pesti srác a sors szeszélye miatt Pécsre kerül és ott igyekszik jól érezni magát & másokat. Mindennapos történések az egyetemi évek alatt, kisebb-nagyobb küzdelmek az orvosi diplomáért, öröm és bánat - ami belefér.

Friss topikok

  • Csokiapusztito: megnéztem a garancialevelet és a "tartozékokra" (akkumulátor és egyéb kiegészítők)csak 90 napos ga... (2011.10.26. 10:38) Lehet, hogy tanár leszek
  • Csokiapusztito: danászni = dalolászni - ezt is csak egy műveletlen ember kérdezheti..:-) A telefont meg kértem szü... (2011.06.19. 09:46) Szobára menés
  • Csokiapusztito: lehet, hogy igazad van és már egyre golyóbb alakot öltök.. (2011.06.19. 09:44) A kanalam
  • penkaur: fel a fejjel, túl leszel a vizsgaidőszakon! próbáld meg nem elhúzni, meg mindent megtenni amit tud... (2011.06.06. 20:53) Újra nyeregben
  • Csokiapusztito: már kisbetűs :-) (2011.04.03. 19:08) Tetemrehívás

Linkblog

Szobára menés

2011.04.03. 20:00 Csokiapusztito

 Sok minden történt, mióta legutóbb blogoltam. Elnézést a kedves olvasóktól, de nagyon gyors, tanulásban gazdag időszakon vagyok túl. Az agytágítás a körülmények miatt éjszaka történt, ezért az alvás eltolódott, ez pedig mindenfélét magával hozott. Tudnék én még tovább magyarázkodni, de nem erről akartok olvasni, gondolom. Úgyis több lesz, mint egy átlagos bejegyzés. 

A szerda egy kicsit fárasztóbb volt, mint általában. Az OTT (orvostudomány története) a szokásosat hozta, a HV (hogyan vizsgázzunk) pedig egyenesen véres volt. Négyből 3 tételt tudtam annyira, hogy egy jó jegyre lefeleltem volna. Oh, naná, hogy a negyedik jutott nekem..be is írta a vizsgáztató a kapát. Egyébként aznap mindenki kapott jegyet. Négy visszaadta a tételét, négy pedig vizsgázott.

Ezt persze le kellett vezetnem valahogy, úgyhogy elkísértem Sárit a sulikórus próbájára, mert nem mert egyedül elmenni (!!). A dologból annyi lett, hogy mindkettőnket bevették a kórusba. :) Nem olyan, mint az előző kórus, ahová jártam, de gőz-leeresztésnek elég. Próba hétfőn és szerdán este. A szerdát persze kihagyom, akkor csak kivételesen tudtam elmenni. Anyag: Lion sleeps tonight és az Everybody című nóta a Backstreet Boys-tól, valamint a We are the world - persze nem a Hofi-féle :-) Próba közben kinyomtam Mamit, aki hívott.

Utána a kedves szekrénytársam meghívott a szobájába danászni. Közben kényelmi okok miatt kiszedtem a cuccaimat a zsebeimből, amit ott hagytam, amikor távoztam. Ez persze csak később jutott eszembe. Kopogtatás után feladtam és lementem a tanulóba, hátha ott van. Nem volt, viszont kaptam egy csajtól egy telefont, hogy másnap reggel fel tudjak kelni.

Csütörtök reggel a 7-re beállított telefonra keltem. Reggeli rutin-levélnézéskor észrevettem, hogy a számítógép már 8:12-t mutat. A telefon nem volt átállítva, ezért elkéstem az első előadást. Ahol Sári türelmetlenül feszengett, ugyanis 7:26-kor Mami megint hívott és ő vette fel a telefont. :-) mondta neki, hogy az évfolyamtársam és hogy a szobájában hagytam a dolgaimat, amikor ott jártam. Ez úgy is hangozhat, hogy én lazán szobára mentem egy lányhoz, de Mami nem is hallotta a járművek zajától. A legszebb volt, hogy mire megkaptam a tárcát, telefont, iratokat, már 5-10 embertől hallottam vissza, hogy mi is történt az éjszaka és reggel..

Aztán előadás után beszéltem nagymamámmal és megbeszéltük, hogy találkozunk délután- ami létre is jött. Csak elkísértem a Bori nénihez (barátnője, nála aludt), mert kiderült, hogy pénteken többet tudunk együtt lenni. Vissza a koleszbe, tanulás az éjszakában, kettőig.

A hét ötödik napján nehéz kelés (már saját, beállított telefonnal), olyan érzéssel, mint akit tarkón vágtak egy péklapáttal. Punnyadás a zsúfolt előadóban (a 200 szék közül csak durván 15-20 látta el a funkcióját), aki volt, az is az anatómia atlaszt bújta. Aztán a nagy esemény délután két órakor. Nehezebbre számítottam, de ez nem vigasztalt, mert borzalmas lett így is. Csak sikerüljön egy kettes átlagot kihozni a egészből! Utána megbeszéltük, hogy az előtte hirdetett karaoke-partyra elmegyünk, ami elvileg 14:00-22:00 óráig tartott. 

De előtte találkozás Mamival a vasútállomáson. Ott egy ideig üldögéltünk az egyik padon, beszélgetve erről-arról. Közben mentek el előttünk az évfolyamtársaim..akik gondolom tudták a telefonos esetről.. Felmentünk Bori nénihez, megvacsoráltunk gyertyával, vörösborral, jó hangulatban. Bori néni mondta, hogy nyugodtan mehetek hozzá bármikor, csak otthon legyen. Lassan ott tartok, hogy élni fogok a meghívásával, ha ily rossz tanulási körülmények között tengődöm.

A karaoke-partyra (ki gondolta volna?) érdeklődés híján ketten mentünk el Sárival. Nyolckor érkeztünk és akkor még találkoztunk az én csoporttársaimmal, de már az utolsó számokra értünk oda, pedig tízig ígérték. Kompenzálásképpen kiviteleztem második szobára menésemet és gitározni tanítottam a leányzót. Plusz musicaleket énekeltünk és nagy, komoly beszélgetést folytattunk. Lényeg a lényeg: kettőkor távoztam. De a cuccaimmal! :-) :-)

Tegnap semmi különös, kialudtam magam, boltban voltam, gitároztam, gitárszámot tanulgattam (már majdnem tudom), eucharisztián voltam. Ma meg takarítás, lelkiekben felkészültem a hétkezdésre. 

Most pedig istenhozzádot mundok néktek.

Isten hozzátok! :-D

D.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ganador.blog.hu/api/trackback/id/tr152796875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frodomennyiegymegegy 2011.04.13. 14:17:23

ti csak úgy adogatjátok a telefonokat egymásnak???
mi az h danászni?:DD

Csokiapusztito 2011.06.19. 09:46:19

danászni = dalolászni - ezt is csak egy műveletlen ember kérdezheti..:-) A telefont meg kértem szükség esetére, aztán visszaadtam. Ennyi.
süti beállítások módosítása