HTML

Éles váltás, avagy nagy malac a kisvárosban

A pesti srác a sors szeszélye miatt Pécsre kerül és ott igyekszik jól érezni magát & másokat. Mindennapos történések az egyetemi évek alatt, kisebb-nagyobb küzdelmek az orvosi diplomáért, öröm és bánat - ami belefér.

Friss topikok

  • Csokiapusztito: megnéztem a garancialevelet és a "tartozékokra" (akkumulátor és egyéb kiegészítők)csak 90 napos ga... (2011.10.26. 10:38) Lehet, hogy tanár leszek
  • Csokiapusztito: danászni = dalolászni - ezt is csak egy műveletlen ember kérdezheti..:-) A telefont meg kértem szü... (2011.06.19. 09:46) Szobára menés
  • Csokiapusztito: lehet, hogy igazad van és már egyre golyóbb alakot öltök.. (2011.06.19. 09:44) A kanalam
  • penkaur: fel a fejjel, túl leszel a vizsgaidőszakon! próbáld meg nem elhúzni, meg mindent megtenni amit tud... (2011.06.06. 20:53) Újra nyeregben
  • Csokiapusztito: már kisbetűs :-) (2011.04.03. 19:08) Tetemrehívás

Linkblog

Ismeretlen ismerősök

2011.02.03. 20:00 Csokiapusztito

Gyorsan megkedveltem az eddigi új tárgyakat! :)

A szövettan kicsit száraz, de nem annyira rossz. Dr Csernusnak hívják az előadót (egyébként az anatómia előadásokat is ő tartja), aki nem azonos azzal a nem túl megnyerő modorú pszichiáterrel, aki mostanában közismert! :-) Van pár jó szövege, meg egy kőkemény nőgyűlölete, úgyhogy ismét hálás vagyok a Jóistennek, hogy a nemek közti háborúskodás során a barikád azonos oldalán harcolok Csernussal..:-D

Az anatómia gyakorlatvezető egy kb 35-40 éves fickó, Hollósy. Közölte velünk, hogy mit csináljunk, meg hogy ő mit fog csinálni. Azt gondolom, hogy elég jól jártunk vele. Kemény vizsgáztató hírében áll, de mi ezt ugorjuk, mert gyakvez nem vizsgáztatja a csoportját. Nem lesz baj, ha rendszeresen tanulunk. Egyébként jó (persze vicces is és főképpen alapozott) kritikái vannak a többi tanár irányában.

A szövettan gyakvez meg egy hetvennegyedik évét taposó tanárbácsi. Baráti légkör, segítőkészség - ő így dolgozik:-) Időnként ugrál a mondanivalójában, kitér, magyaráz, de mindig a maga mókás módján. Érdekes, vicces és érdemi mondanivalót nélkülöző anekdotái vannak. :)

Most tudnék mindegyikről rosszat is írni.. De amíg a szakmai segítségük és a hozzáállásuk ilyen marad, engem nem érdekel, ha emberileg értékelhetetlenek - amíg az el nem éri az ingerküszöbömet. Mert jelenleg jól érzem magam ezen az egyetemen. Az általános légkör, a többiekkel való személyes kapcsolatom és a tanárok által biztosított tudás mind olyan szintet érnek el, ami veszteség lenne, ha itt hagynám.

Érzelmi kirohanás vége.

Boldog alvást, én is mindjárt megyek alvani.

D.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ganador.blog.hu/api/trackback/id/tr612636900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

htibor1973 2011.02.04. 09:21:23

Szeva!

Mitől van az, h az utolsó 11 bejegyzés mind egyszerre ma reggel jelent meg?

htibor1973 2011.02.04. 09:22:31

Szeva!

Mitől van az, h az utolsó 11 bejegyzés ma reggel jelent meg egyszerre?

Qlcsi 2011.02.04. 10:54:28

hát bocsesz, de kinek van kedve ennyit egyszerre elolvasni? :)

Csokiapusztito 2011.02.04. 10:57:33

Mert egyszerre tettem fel az összeset. :)
Elmaradtam a publikálásokkal, aztán meg már nem érdekelt, a végén meg már annyi összegyűlt, hogy már gáz volt. Nem lesz több ilyen.

htibor1973 2011.02.04. 20:03:27

Ez a tuti: megírom, de nem postolom! ;-) Amúgy reggel elvoltam vele melóba menet. T

penkaur 2011.02.05. 14:54:14

én a legutóbbitól fogok haladni.
sztem mindenkitől lehet valamit tanulni, a munkahelyemen is így gondolom. azt tanuld meg tőle, a többi meg majd elválik, én is így próbálok megélni.
süti beállítások módosítása