HTML

Éles váltás, avagy nagy malac a kisvárosban

A pesti srác a sors szeszélye miatt Pécsre kerül és ott igyekszik jól érezni magát & másokat. Mindennapos történések az egyetemi évek alatt, kisebb-nagyobb küzdelmek az orvosi diplomáért, öröm és bánat - ami belefér.

Friss topikok

  • Csokiapusztito: megnéztem a garancialevelet és a "tartozékokra" (akkumulátor és egyéb kiegészítők)csak 90 napos ga... (2011.10.26. 10:38) Lehet, hogy tanár leszek
  • Csokiapusztito: danászni = dalolászni - ezt is csak egy műveletlen ember kérdezheti..:-) A telefont meg kértem szü... (2011.06.19. 09:46) Szobára menés
  • Csokiapusztito: lehet, hogy igazad van és már egyre golyóbb alakot öltök.. (2011.06.19. 09:44) A kanalam
  • penkaur: fel a fejjel, túl leszel a vizsgaidőszakon! próbáld meg nem elhúzni, meg mindent megtenni amit tud... (2011.06.06. 20:53) Újra nyeregben
  • Csokiapusztito: már kisbetűs :-) (2011.04.03. 19:08) Tetemrehívás

Linkblog

Képtelenségek képtára

2011.01.26. 20:00 Csokiapusztito

 Ilyen nincs.

Kidolgoztam az összes tételt. Kisebb hányadát értékelhetőre megtanultam, beugrókérdések több, mint felét megtanultam. De ennyi! Halálugrás a semmibe..

Találkoztam Joó Vivivel, a csoporttársammal, aki harmadszorra próbálkozott. Ha másodjára meglett volna neki, akkor még mehetett volna síelni, de így arról le kellett mondania. Nem lehetett jó érzés. Neki már nem volt érdekes a beugró eredménye, mert C-vizsgán azt már nem nézik. Csak húz 3 jót, ennyi volt a terv.

Beugró megint éppen teljesítve, 12/9. Megint utolsó voltam, de most délben végeztem, míg biometriával csak 15:45-kor. Tételek: 1, 33, 53. Az első tételt látva megdobbant a szívem. Az elsőt és az utolsót kidolgoztam szépen, a középső fekete ködbe burkolózott. Az előttem felelő handabandázásából megtudtam valamit a tételemről, de így is egy karácsonyfa-rajz volt azon a papíron csak. Egy tételt nem tudni: bukás, ez a szabály.

Annyi lett, hogy első ment, a másodikat már nem tudtam. Akkor azt mondták, hogy ha elmondom jól, akkor átrugdosnak egy kettessel. Az meglett, a kettes is meglett, az egész vizsgaidőszak is meglett. Szinte sírtam az örömtől :) és szerencsére egy ideig nem felejtettem el, hogy minek/kinek köszönhetem.

Tanulságos volt az elmúlt időszak. Változnia kell a tanulás módszertanának, idejének, intenzitásának, a motivációnak és még sok egyébnek is változnia kell. Ez komoly csengő volt. Próbálok tenni. Komolyan.

Kösz, ha szurkoltatok, meg úgy egyébként is :)

csók

D.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ganador.blog.hu/api/trackback/id/tr52636645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penkaur 2011.02.05. 15:01:59

anyával azt beszéltük meg, hogy ez volt az első vizsgaidőszakod, anyának meg hosszú idő után az első, és ő azt vonta le belőle, hogy minél előbbi időpontra érdemes jelentkezni, hogy ne húzódjon el nagyon az egész.

különben szóbeliknél én majdnem mindig utolsó voltam nem csak azért, mert lusta voltam előbb felkelni a semmiért és így én érkeztem majdnem utoljára, hanem mert féltem bemenni előbb. De annyira felidegesítettem néha magamat, hogy ez a vizsga rovására ment.
Egy szó mint száz, Neked kell kitapasztalni, hogyan tudod magad motiválni és a legjobbat nyújtani, de gyanítom, hogy ebben nem különbözünk.
süti beállítások módosítása